Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення й обмін Інтернет-магазин "Hergetstellt in Deutschland" — піклується про своїх покупців і в разі якщо товар Вам не підходить, ми завжди готові його обміняти або повернути гроші. Обмін товару або повернення грошей відбувається впродовж 14 днів після купівлі. Відповідно до закону "Про захист прав споживачів" покупець може: 1. Обмінювати товар належної якості; 2. Повернути товар належної якості та отримати засоби, витрачені на товар у повному обсязі. Повернення засобу відбувається впродовж 3 днів із моменту, коли продавець дістав товар із відділення Нової пошти або Укрпошти. Який товар підлягає обміну: 1. Товар, на який є чек; 2. Товар в оригінальному пакованні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вживанні; 3. Товар, після купівлі якого не пройшло 14 днів. Умови оплати доставки під час повернення: 1. Під час повернення товару та відправлення покупцеві нового товару доставку оплачує покупець. Водночас відправляння нового товару відбувається тільки після отримання й огляду товару, що повертається. 2. Під час повернення засобів, у разі неуплати покупця товару, що повертається, сума доставки вираховується з покупця. 3. Якщо товар не відповідав опису з вини продавця, доставку в обидва боки оплачує продавець. Процедура повернення товару Ненадійної якості: 1. Зателефонуйте нам і повідомте про намір повернути оплатиний товар; 2. Повідомте No оформлення відправленої посилки та No банківської картки для повернення засобів; 3. Після отримання товару впродовж трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар Всі послуги перевізників або Congy, переклад коштів проходять завдяки нашому рахуванню. Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту або Укрпошту. Повернення засобів відбувається після отримання товару. Повернення засобів здійснюється на мапу або грошовому переводі у відділення Нової пошти. Повернення засобів відбувається впродовж 3 днів із моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти або Укрпошти продавцем Ми покриваємо витрати доставляння тільки в тому разі, коли продукт був нереалістичним. Якщо товар належної якості, то всі витрати несе покупець. У разі виявлення пошкодження паковання або товару під час його огляду у відділенні Нової Пошти або Укрпошти обов'язково складається відповідний Ак і про інцидент повідомляє телефон, зазначений на сайті нашої компанії.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.